برای زندگیم

من تورا در خود میشکنم و شیرین میکنم تا شیرین بمانم . 

قایقی دارم پر از عطر تو  

لودیریای چشمانت نشستم اینجا 

تا به جزیره مژگانت شنا کنم  

لودیریای من شیرین است 

( البته دیشب گاریز خورد )

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ق.ظ http://www.5shanbebazar.ir

با سلام و درود خدمت هم استانی عزیز

وب سایت پنجشنبه بازار در جهت همبستگی وبلاگ ها و وب سایت های هرمزگانی های عزیز اقدام به راه اندازی لینک باکس پیشرفته بین همه سایتها و وبلاگ های هرمزگانی کرده است.
اگر مایل بودید عضو این لینک باکس پیشرفته شوید به آدرس زیر مراجعه فرمایید
www.5shanbebazar.ir/linkbox

بیایید با عضویت در لینک باکس و قرار دادن کد آن در سایت خود تمامی سایتها و وبلاگهای هرمزگانی را به هم وصل کنید
لازم به ذکر است که این لینک باکس فقط مخصوص هرمزگانیهای عزیز می باشد

موفق و پیروز و سر بلند باشید
www.5shanbebazar.ir

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:25 ب.ظ

گذر کردی از بیراهه وجودم
حالا تو راهت را یافتی در من
حالا تو آسوده ای در من
بمان بمان تا همیشه همینجا

گن جیش کک جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:52 ب.ظ

البته پرنده مهربان توپلی فصل لمیو چینی خوش هندی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد