تئاتر رضوی

داوران نمایش‌های کودک و نوجوان و عروسکی هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر رضوی معرفی شدند. ‌

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر رضوی، داود کیانیان، حسن دادشکر و هما جدی کار از سوی ستاد برگزاری، داوران نمایش‌های کودک و نوجوان و عروسکی معرفی شدند.
در این بخش 12 نمایش از شهرهای تهران، قائمشهر، اراک، بندرعباس و مشهد با یکدیگر به رقابت می پردازند.
همچنین، نمایشنامه‌نویسانی چون مسعودملک یاری، محمد برومند، رجبعلی فلاح، محسن رحمانی، امیر مشهدی‌عباس، محسن عظیمی پویا، گلباز ـ داود بختیاری، سعید موحدی، رضا جوشعار، حمید قلعه‌ای و بهاره میرزاپور آثارشان در بخش مسابقه جشنواره حضور دارد.
مسعود ملک یاری ، وحید شاکری، منیره امیر یوسفی، رجبعلی فلاح، نازیلا نوری شاد، امیر مشهدی عباس، محسن عظیمی پویا، سمیه گلباز بختیاری، رضا جوشعار، محمد برومند، جواد رحیم زاده و بهاره میرزاپور کارگردان گروه‌های نمایشی بخش کودک و نوجوان و عروسکی هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر رضوی هستند که از 26 مهرماه جاری در بندرعباس‌ روی صحنه می‌روند.
جشنواره تئاتر رضوی با هدف پاسداشت و گسترش فرهنگ رضوی به همت مرکز هنرهای نمایشی، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری خراسان شمالی و وزارت فرهنگ مهرماه سالجاری در تهران و بندرعباس برگزار می شود.
 
 

زنده یاد

درد را هر گاه مهار کنی شیرین است 

این را زنده یاد دوستی            فریاد کشید 

وقتی میمرد لبخند زد و گفت 

به من  

به من همیشه خندان

ببخشید

 

 

این روزها ببخشید که نیستم همش کار و ماموریت و تمرین 

ببخشید که کم شدم 

ببخشید که وقتی عصرها زنگ میزنید گوشیم حالت بیصداست 

ببخشید که وقتی جواب میدم صدام خستست  

ببخشید که دیر وقت میام 

ببخشید که همش نیم ساعت خونوادم رو میبینم البته وقتی بیدارن 

ببخشید که مجبورم تو خواب نگاشون کنم 

ببخشید که سنگفرش خیابونا از تلو تلو راه رفتنم خسته شدن 

ببخشید که دیگه کوچه پس کوچه هم منو یادشون نمیاد  

ببخشید که وقتی بر میگردم کسی منتظرم نیست 

 ببخشید که من هستم و انتظار

... 

 دیشب تنها همزبونم جیرجیرک گوشه حیاط بود و بس 

 

 

                                                                                                                     کمنزیل