باور کنید ، این یک پل عابر پیاده ست !

http://s4.picofile.com/file/7927944294/3.jpg

عکس : الهام یاقوت پور

قصد ندارم خیلی مفصل به معقوله پل عابر پیاده و تاریخچه ش بپردازم اما عقل سلیم میگه اولین استفاده از این سازه ، عبور از بالای اون جهت رفع خطر خودروهای در حال عبور است .

بی مقدمه عرض میکنم ، شهرداری بندرعباس جهت رفع ترافیک و عبور عابرین از وسط خیابان تصمیم به ساخت پل عابر پیاده در فلکه برق گرفت و با کلی تاخیر این پل ساخته شد اما هیچ استقبالی توسط مردم صورت نگرفت چون حقیقتا در گرمای بندرعباس بالا رفتن از پله بسیار دشوار است ، لذا اتاق فکر شهرداری محترم تصمیم به نصب سه عدد آسانسور برای بالا رفتن شهروندان گرفت !!!

آسانسور ساخته شد اما همیشه خراب یا خاموش است از طرفی حجم این آسانسور پیاده رو باریک و محدود این مسیر را کاملا بسته !

کیوسک : آقای شهردار محترم که جدیدا توسط شورای شهر جدید برکنار شدید و دیگر هیچ مسئولیتی در قبال این پروژه های برد - برد ندارید --- شما بفرمایید مردم بندرعباس که در مورد هیچ معضل شهری نظری ندارند در این مورد خاص چه باید بکنند !؟

* با این وضعیت نه پل عابر پیاده مناسبی جهت استفاده شهروندان وجود دارد و نه پیاده رو مناسب !

کیوسک : جناب شهردار سابق این پروژه برای شما یک بازی برد - برد بود   از طرفی بودجه ی این پروژه بسیار لذیذ بود و از طرفی تبلیغات نصب شده منبع درآمد شیرینی برای شهرداری شد !

* آقای شهردار سابق ، جناب سلطان ، ما بندرعباسی ها به ناکارآمدی مسئولین و سکوت در مقابلشان عادت داریم ، به همین دلیل نوش جان